Příběh naší značky

Hlavním předmětem podnikání společnosti FinCaptive je pomoci lidem k dosažení cílů. Za pomocí peněz může každý zrealizovat své sny či plány. Jako nosný prvek jsme vybrali minci. Dvacetikoruna s patronem české země je ideální výchozí bod pro tvorbu. Barevnost značky je odvozena jak od barvy zlata, zlaté dvacetikoruny, tak od barevnosti silného partnera. Kruhový symbol evokuje zlatý peníz. Cílem bylo zakomponovat tento symbol do logotypu FinCaptive. Ideálním bodem bylo písmeno C, které se perfektně hodí díky svému kruhovému tvaru. Z kruhu byl postupně vytvořen koláčový graf, který se ve finančním sektoru často používá a může evokovat rozložení, nebo skladbu financí. Jeden dílek koláčového grafu byl ponechán (jsem ponechal) v identické barvě jako část názvu Fin. Tato část představuje klientovi finance. Zbylé dvě části jsou myšleny jako leasing, jako zbytek skládačky, která člověku chybí k dosažení cíle.






Zpět